Regn, regn, regn...

Som vanligt regnar det här i Växjö - Sveriges regnigaste stad. Körde bil till praktiken idag, va läskigt att köra hem. Regnet öste ner så fick ha vindrutetorkarna på högsta effekt, dessutom var det sådär skumt ute, på väg att bli mörkt och jag va så rädd för att ett vildsvin eller nåt skulle hoppa fram på vägen. Kör ju inte bil så ofta heller, det gör att man blir lite extra orolig typ. Har inte vanan inne riktigt.

Min kursledare var ju på besök idag, o det gick bra. Tyckte jag i alla fall :) Känner mig lite lugnare med observationsuppgiften nu, förutom att eleven jag observerar är sjuk och jag vet inte när eleven kommer tillbaka igen, kan ta ett litet tag. Men det löser sig nog!

Ikväll ska jag kolla på 2900 Happiness och Vänner. I övrigt bara mysa i soffan med sötaste. Skulle egentligen stått i duschen med honom nu (mys på hög nivå!) men då missar jag början av 2900 Happiness så får duscha ensam sen istället. Tar igen myset i soffan sen! Vi har fått en så mysig hörna i soffan nu förresten, sen vi satte upp vår nya lampa där. Favvohörnan som vi båda slåss om!

Nu börjar tv:n strax, så måste dra.
Ha en mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback