Söndag

Så var det söndag och jag är bakis som fan. Huvudvärk, illamående och trööööött! Har tillbringat hela förmiddagen i soffan framför teven, medan Kent varit  duktig och pluggat m.m. och nu är iväg för å handla lite grejer på Jula och sen ta med pizza hem. Jag som är sugen på pizza... hmm... Lyxpizza :)

Hade väldigt kul igår i alla fall! Delfinalen i melodifestivalen igår var ingen höjdare direkt tyckte jag, det bästa var att Carola och Andreas Johnsson inte gick direkt till final *mohahaha*. Vi hade jättekul i övrigt, snacka, dansa osv. Blev sen utgång men kom inte in på Grace - de är stenhårda på åldern och det var 25 så :( Vi drog till Oléo istället. Inte bästa stället kanske men gick iaf plus på Black Jack!

Nu ska jag lägga mig och kolla på skidskyttet lite till. O kanske ta en till av sjöfrukterna. Så "onyttighetssugen" när jag är bakis. Får se hur det blir med dansen i eftermiddag, är inte sugen för fem öre just nu men känner mig taskig mot Kent om vi inte åker :/

Aja, ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback