Uppe med tuppen

Idag är jag uppe tidigt. Tror att klockan ringde före klockan sex till och med, Kent kände sig tcungen att gå upp extra tidigt idag för att skrapa rutor o sånt med. Helt plötsligt började det ju snöa igår och strax efter det hade vi ett litet "lager" på ett par centimeter här ute. Nu är det lagret nog borta snart igen, dock. Men lite fint i alla fall!

Själv ska jag iväg och jobba idag igen. Skönt med lite extra pengar. Hoppas bara jag får jobba nästa fredag med, så det blir åtminstone två dagar denna månaden, sen har jag ju vfu i 4 veckor så där blir det tomt på pengar.

Igår hade vi en rolig föreläsning i skolan - om idrott eller snarare rörelselekar för barn. Hittade på ramsor och introducerade övningar för varandra. Det känns som att idrottsbiten kommer bli bra!

I helgen annars så blir det myskväll idag och imorgon. Idag ska vi äta Kents goda varma smörgåstårta (såååå god) och imorgon blir det klassiken vitt vin och räkor. Det va ett tag sen vi åt det sist så blir gott igen. De hade billiga räkor på willys så :P haha! Vin har vi ju så det står härliga till dessutom...

Nu ska jag göra mig i ordning.
Ha en trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback