Bakisdag!

Idag är det lite bakisdag. Jag hade jättekul igår, eller ja, vi hade jättekul hehe... Kul förfest där Kent var väldigt glad i hatten och dansade för fullt till Måns :P och sen mycket dans till Black Jack. Både buggen och foxtroten satt som en smäck :) Känns som jag har lust att gå ut o dansa "sån" dans mycket, mycket oftare. Så mysigt var det. Bara blunda o njuta när man dansade foxtroten. Mys!

Imorse hände dock en läskig sak. Jag skulle gå upp o ta lite vatten, klockan va väl halv åtta typ. Hann bara ut i hallen sen bara svartnade det för ögonen -allting snurrade och jag tappade balasen o ramlade över byrån o visste inte var jag var. Jätteskumt. Men Kent hoppade snabbt ur sängen o kom till min räddning :) Jag va verkligen skiträdd. Men de va väl vätskebrist, jag va jättejättetörstig så. O jag brukar ju drabbas av blodtrycksfall en del så va väl nåt sånt. Men fy. O så slog jag i rumpan skithårt i byrån, precis vid "sittbenen" så känns som jag typ har ridit två timmar igår. OOOoooooont!

Idag skulle det vara sol här men det är fortfarade regndroppar på fönsterrutan. Vi får väl se. Ska nog bli nån promenad sen i alla fall och sen i eftermiddag är det ju tiodansen som gäller. Quickstep och rumba!

Ha en mysig dag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback