Bilder!

Nu är det dags för lite bilder från veckorna som gått! Lite blandade bilder, kan ju tillägga att nyårsbilderna inte blev så lyckade, bland annat lyckades vi inte få nån riktigt fin bild på oss två tillsammans (som vi fick förra året) och i övrigt ser vi väl lagom packade ut hela tiden... hmm... Men men, håll till godo!


Vår lilla julklappshög härhemma.
Det stooora paketet innehöll fonduesetet som jag fick av Kent och som ska invigas ikväll :D
 

Nyårsfesten! Som för övrigt var en av de roligaste nyårsfesterna ever! Jag hade iaf sjukt kul! Tack så mycket Jens o Sofia o Sophia för en oförglömlig fest :D
     
     

Vinter här i Växjö! Så underbart med snö överallt, och så mysigt att kunna gå ut i skogen bland snötäckta granar osv... myspys! Det blev en långpromenad igår med. (med lite snöbollskastning....)
     

Igårkväll bjöd jag Kent på 3-rättersmiddag som jag gav honom som present i adventskalendern. Till förrätt åt vi hjärtformade räksmörgåsar. Huvudrätten var mustig köttgryta (som var riktigt god - hade aldrig lagat den förut) med kokta morötter och potatis samt en grönsallad med mangovinägrett. Och till efterätt åt vi glace au four, som jag denna gången lyckades någorlunda med även om glassen smälta väldigt fort... (ni ser på bilden att den rinner lite.. oops). Det var väldigt gott och lyckat! Kent blev glad, som syns på bilden :D

   
  

Det var allt för denna gången! Nu ska jag gå och vara lite social, kanske fixa ihop lite lunch. Sen hämta tvätten nere i tvättstugan o sen ska vi iväg o simma i eftermiddag.

Imorgon blir det Footloose i Göteborg! Kolla på Måns :D hihi

Ha en trevlig helg!
Kram

Kommentarer
Postat av: Gisela

Gud vad den efterrätten såg god ut då! Du vill inte dela med dig av receptet? :P
Jag tycker verkligen ni är jätte söta tillsammans. Ni strålar på alla bilder :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback