Dagens outfit

Så var det dags att fortsätta med mitt modebloggande igen.... hehe... fast det blir så dåliga bilder med webcam :( och med vanlig kamera får jag ju inte med hela mig. Någon som har en lösning? Jag är ensam hemma så Kent kan inte ta bilden heller.

Dagens outfit är iaf följande:
image240

Lila tröja från Stadium 299 kr
Grönt linne från H&M 49:50 kr
Svarta byxor från H&M 299 kr

Total kostnad: 647:50 kr.

Nu ser det ju billigare ut än igår men pallar inte lägga in underkläderna idag haha.. men behån är väl som vanligt typ det värdefullaste jag har på mig! Dock inte samma som igår... men som (nästan) alltid kommer den från Femilet. Bra för den affären att Olivia började jobba där... snacka om att jag handlat på mig!

Nu ska jag snart börja fixa maten tils Kent kommer hem. Fast det dröjer en timme till. Han har lång dag på jobbet idag. Ikväll blir det tonfiskgratäng - riktigt mumsigt!

Har simmat 80 längder idag med. Och lagt klart pusslet.... roooligt med pussel!
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad roligt:) Då får vi ta o luncha en dag! Jag trivs jätte bra där faktiskt.. Snarare att vi får lära oss lite väl mkt ibland. Just nu är jag helt knäkt av allt vi har.. Men men över om en vecka:) Oo haft pojkvän länge? Var bor du nu förtiden? Kram!

2008-01-09 @ 19:26:59
Postat av: Elin

Hehe nej då kan det bli liite långt. Hur trivs du där uppe? nja just nu ligger kärleksfronten lågt hehe..
men det kommer väl:)

2008-01-10 @ 08:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback