Dancing Queen

Idag ska vi dansa! Vårens kurser startar idag, o vi har bestämt oss för att testa "Tiodans" - där man dansar de danser som de dansar i Let's Dance. Man börjar med de enklaste och går sen vidare. På denna nybörjarkursen, 10 gånger tror jag det är, hinner man ju inte dansa alla men i alla fall några. Jag tror att vi kommer börja med vals och kanske chacha. Ska bli kul att testa! Sen imorgon börjar Bugg-fortsättning.

Annars idag så ska vi hem till Kents föräldrar igen. Vi kollade igenom min litteraturlista igår och en av böckerna jag behöver till denna kursen har han hemma hos dem. Plus att vi passar på att få lite god mat samtidigt... och kolla hur det gått med skogen - om det fallit mycket träd i stormen.

Till frukost bakade vi scones idag. Va jättelängesen sist - men såå gott idag! Igår kväll gjorde vi chokladbollar, vilket också var väldigt länge sen. Massa gottis! Åt jättegod mat igår kväll med, Vildsvinskotletter, klyftpotatis, sås gjord på creme fraiche och soja med lök och paprika i samt lite rödkål, sparris och sallad. Snacka om gottgott, med ett gott vin till också!

Nu ska jag sluta skriva för den här gången. Ha en mysig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback