Dressed up!

Bestämde mig i duschen för att överraska Kent när han kommer hem idag. Fick rakat benen (man var bättre på det i början av förhållandet...), noppat ögonbrynen (händer aldrig nästan), och testat alla produkterna jag fick av Madde i julklapp. Shower gel, body scrub och body lotion med avokado, olivolja och citron. Doftar underbart och hela jag är alldeles len nu!

Sen när det gäller kläderna så har jag ju inte använt min rosa klänning så jättemycket, och aldrig skärpet som jag köpt till heller. Så det blir svarta strumpbyxor, knallrosa klänning och svart skärp med silverhjärta nedanför bysten samt svarta ballerinaskor (har inga snygga högklackade som passar till). Hade varit snyggt med svarta tights eller nåt liknande under, men strumpbyxor är det närmsta jag kommer om jag kikar i min garderob.

image244
Vad tycker ni?


Tänkte fixa håret med. Om jag pallar - inte säkert - så kanske jag plockar fram lilla locktången som Nligger längst in i garderoben och lockar en del av håret. Annars har jag det väl bara snyggt utsläppt som vanligt. Eller uppsatt. Många valmöjligheter. Sminka mig ska jag väl också göra, men blir ganska vanlig sminkning eller bara lite mascara, vi får se.

Nu måste jag fixa mig lite lunch innan jag svälter ihjäl :) Vart ute o sprungit en runda så behöver lite energi!


Kommentarer
Postat av: Alexandra D

Sött!

2008-01-11 @ 22:32:17
Postat av: Madde

snygg klänning

2008-01-12 @ 08:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback