Dumma msn

När man sitter här hemma o har tråkigt vill man ju i alla fall att msn ska fungera - men inte då. Kanske ska gå o pussla en stund istället, men risken är stor att jag fastnar där i flera timmar då. Brukar ha en tendens för det.

Vi investerade i en pusselmatta nere i Malmö, så nu är det bara att rulla ihop pusslet när man inte orkar pussla längre, och sen plocka fram det igen när man vill fortsätta. Så smidigt! Annars måste man planera så man är klar i tid, som inför helgen då vi gärna äter våra mysiga middagar med tända ljus vid köksbordet - inte i soffan framför teven.

Ska iväg o simma en stund idag med. Ska ju se till att bli av med de där kilona som jag gick upp under jul- och nyårshelgen hehe... eller kilot i alla fall! Sen kanske nåt till... vi får se. Skönt att simma också, känner att hela kroppen får en genomgång. Blir nog 80 längder idag tror jag. Eller 60 minuter (80 längder tar typ 54-57 minuter nånting). Sist simmade jag 100 längder på 71 minuter. Ingen kanontid direkt men men... har som mål att så småningom komma ner på 60 minuter för 100 längder, men det är en bra bit kvar dit. Så om några år kanske!

Ska hitta på nåt annat en stund nu. Senare kanske det kommer en bild på dagens outfit ;) hehe... Fast idag är det inte samma billiga budgetvariant som igår, bara lite lagom budget, typ.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Gisela

Fungerar verkligen en sådan matta? Min mamma lägger skitmkt pussel ch köpte en sådan häromdan, men hon vågar inte testa den ifall allt bara ska gå sönder :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback