Frisyrtips

Jag ska ju snart till frissan e det tänkt (va ett par månader sist) och när man sitter här vi datorn hittar man ju alltid massa olika sidor, denna har bland annat Elin använt sig av, fast länken hittade jag någon annanstans.
Vilken av följande frisyrer tycker ni att jag ska satsa på nu till våren?

    
            1                  2                     3                   4                     5
    
            6                  7                     8                   9                    10
    
           11                12                  13                  14                  15


Så här ser jag ut idag!

Spontant så känner jag väl själv att nummer 11 nog skulle passa mig ganska bra. Och att jag är väääldigt blek jämfört med kändisarna. Hmmm.. Bilden jag använde mig av är iof sig från nyår 2006, och mitt i vintern är vi väl alla lite bleka, eller?

Kommentera gärna, vilken frisyr gillar ni bäst?
och om ni vill göra egna frisyrer, gå in på den här sidan.

Kommentarer
Postat av: Zandra

nummer 13! hehe

2008-01-16 @ 20:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback