Händelserik dag

Eller nja, såå händelserik har den kanske inte varit men ändå. I förmiddags gick jag den där långa promenaden. Skitvarmt va det, hade dragit på mig regnbyxor och -jacka eftersom det var rätt mulet och alltid brukat börja regna när jag är ute. Så idag fick jag gå och svettas istället. På slutet föll det några droppar i alla fall, så att det inte kändes helt onödigt att ha dragit på sig alla kläderna. Sen blev det lunch, värmde en gryta och kokade kornris till - gottgott.

I eftermiddag försökte jag göra lite armband men blev bara missnöjd med allt så gav upp när Kent kom hem. Vi gav oss istället iväg till bilfirman, Kent går ju i bilköpartankar igen nu. Skulle bara kolla lite - men självklart fastnade han helt för en Saab där, som vi också provkörde, så troligen står här en ny bil utanför nästa vecka!

Mamma ringde idag och frågade om vi ville se Cats i Malmö, vilket vi efter att ha kollat läget (biljettpriser) med Sj glatt tackade ja till :) Så den 23 februari ska vi på musikal igen. Kom ihåg det alla malmöbor - party fredagen den 22:a då ;) Eller möjligen efter att vi har vart på musikalen på lördagen! Hehe

Ikväll blir det kanske film. Eller bara teven. I vilket fall mysa i soffan :D
Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Maria

Men hejsan kära centerpartist! :) Allt är finfint med mig. Hur leker livet för dig? Vad sysslar du med nu för tiden? Du får titta förbi om du har vägarna förbi mina trakter någon dag. :) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback