Hård dag

Idag har vi fullt schema med föreläsningar. Nästan i alla fall, från kl 8-15. Föreläsningar i utvecklingspsykologi - innebär en hel del att ta in. Men föreläsaren före lunch var rolig så det var lugnt med henne. Haha.. vi skrattade en del i alla fall :)

Nu är det bara en kvar i alla fall, om språkutveckling vilket jag ju redan läst en hel del om i Malmö så den blir nog lugn. Jag har sagt åt mig själv att jag får inte missa några föreläsningar (typ låta jobb gå före) men verkar va många som tänkt hoppa den sista idag. Vi får se!

Igår dansade vi rumba på dansen. Det var jättekul! Hann inte lära oss jättemycket men lite grann, och blir ju mer om två veckor då. Missar passet nu på söndag för då blir det släktkalas här, typ. Ska fira Kents födelsedag :) Sen har de utökat så vi kommer dansa 2 timmar per gång istället för 1, så hinner vi lära oss fler danser. Ikväll är det dags för bugg, och det har vi ju tränat en hel del på i helgen! Värsta proffsdansarna :P

Annars så händer här nog inte så mycket. Det e väl på väg att börja regna ute ser det ut som - ovanligt. Kent har studiedag idag så jag hoppas han kommer hem lite tidigare än vanligt, men det är inte säkert. Jag ska iaf laga mat ikväll, Flygande Kurre (som flygande jakob men kassler istället för kyckling. Jättegott!)

Nu ska jag kolla igenom resten av bloggvärlden innan jag kilar ner till universitetet igen, skönt att bo så nära!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback