Intryck

Jag antar att jag gjorde ett hyfsat bra intryck på jobbet idag idag, för imorgon ska jag vikariera där igen! Så himla skönt, få in lite extra pengar nu när man pluggar. Ska ju bara ha bidragsdelen från CSN så kommer bli lite knapert annars. Men nu kommer jag nog få så mycket att jag har råd att äta lite mat med, inte bara betala hyran på lägenheten :)

Annars ikväll så tvättar vi. Kent är just nu iväg o köper ny bil :D En mörkblå Saab 9-3 (skriver man det så) som han nog får i nästa vecka. Kul med ny bil! Fast den han redan har gick ju bra idag i alla fall (och, som tur var, när snubben i bilaffären provkörde den - omg, snacka om att vi va nervösa då efter att den hoppat o skuttat typ som min cykelkedja hela vägen dit).... 

Sen blir det ärtsoppa till middag och pannkakor till efterrätt. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback