Jobb!

Har fått vikariat imorgon :) I en förskoleklass + fritids. Jippie! Ska bli kul att få jobba lite igen, inte bara gå här hemma och vara uttråkad :P hehe... Så nu är jag lite glad idag. Blev någa timmar med, från 9-16.45. Välkommet tillskott i kassan i februari kan jag säga.

Update: Ska tydligen ha musik också. Med en 3:a och en 4:a. Spännande... Sjunga Pippi Långstrump-låtar. Sen sångsamling... well, de får skylla sig själv. Min sångröst är inte att lita på alltid.

Annars idag så har jag simmat 88 längder, 2,2 km. Pallade inte simma mer än en timme så...

Det blir inget festande ikväll heller. O nu så kan jag ju ändå inte eftersom jag ska jobba så det gör ingenting. Nu ska jag ringa nån o försöka ta reda på när jag börjar skolan. Har inte fått någon information alls än. Väldigt märkligt.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback