Klar!

Nu är jag klar med min seminarieuppgift som ska vara inlämnad imorgon. Skönt. Skrivit en reflektion om min syn på barnet nu och då, utifrån kurslitteratur och föreläsningar. En lite flummig frågeställning - min syn på barnet nu och då - men jag hoppas att jag förstått den och gjort uppgiften korrekt. Blev dock lite lång misstänker jag... 2 hela sidor - och det kunde blivit mer. Känns som att man hade mycket att få ner på pappret. Fats jag har ingen aning om hur mycket de andra skriver eller hur man brukar göra eftersom jag inte gjort något sådant här förut så ja, i värsta fall får jag väl göra om det/komplettera.

Telefonen har varit alldeles tyst idag, tyvärr, så verkar inte bli nåt jobb. Då blir det i alla fall simning istället och det är ju bra! Man kanske skulle åka in till stan med en sväng. Eller om man skulle ta o baka bröd, fast det kan jag göra nån annan dag egentligen. Har ju en del o läsa i Evenshaug med (tror ni inte jag åker på den boken IGEN?? och alla mina anteckningar på den boken är helt  borta. Jag är helt säker på att jag antecknade massor men hittar det inte...).

Om 2 dagar är det löning igen *weee* Inte för att jag får så särskilt mycket nu - bara semesterersättning, men i alla fall. Kom på nu med att jag ska gå in på csn:s hemsida och meddela att jag pluggar igen o vill ha pengar :D

Tjingeling, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback