Lördag

Nu är det lördag och jag vaknade redan halv sex helt pigg. Vad gör man? Försökte somna om för att inte väcka Kent. Gick inte så bra. Men halvsov lite till o från (både jag o han) mellan kl 6 och 8, sen gick vi upp. Har precis ätit mysig frukost (älskar frukost på helgerna, med tända ljus och massa goda grejer framme) och ska snart ge oss iväg till Kents föräldrar för att äta upp oss lite. Så brukar det bli i alla fall! Kanske blir en runda till skogen med...

Igårkväll blev det myskväll. Åt jättegod middag - (jägar)baconinlindad kycklingfilé och hasselbackspotatis med bearnaisesås och sallad. Mums! Sen blev det Let's Dance hela kvällen och för första gången på läääänge unnade jag mig lite chips framför teven. Så gott det var! Vi har haft kvar påsen sen inflyttningsfesten i oktober men inte öppnat den förrän nu. Snacka om starkt jobbat!

Jag fixade håret igår med, lite lockar blev det men de flesta var reda borta när Kent kom hem. Jag ville inte spraya dem för då hade mitt hår vart som ett skatbo idag på morgonen så. Bytte om till svarta byxor och rosa blus efter en stund dock, när vi ksulle iväg till blomsterhandeln. Kändes lite kallt med klänning o strumpbyxor då. Men jag kände mig väldigt fin i alla fall, och det höll Kent med om....

   

Nu måste jag gå och borsta tänderna. Ha en trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback