Maaaat!

Det luktar så himla gott härinne. Jag är jättehungrig och Kent håller på å lagar mat till oss ikväll. Örtkryddad kassler - ett recept från Metro. Så himla gott! Jag brukar hitta rätt goda recept däri faktiskt. Synd bara att det inte blir så naturligt att hämta en metro numera, förr läste jag den ju alltid på bussen. Men får kanske börja att mig ner till busshållplatsen (typ 50 meter bort) och ta mig en tidning varje dag. Om inte annat så för att läsa Elvis :)

Jag hade intressanta föreläsningar idag med! Och imorse läste jag om "Sokrates och samtalskonsten". Det var faktiskt mycket intressantare än jag förväntat mig! Kunde dessutom koppla det kapitlet till det andra jag läste (och lyssnade om idag) om det kompetenta barnet. Ska se till att skriva en bra reflektion nu med inför fredagens seminarium. Men det gör jag imorgon. Nu är jag ledig för idag!

Känner mig väldigt disciplinerad just nu. Dels för att det har varit intressanta föreläsningar och litteratur jag läst, dels för att jag vill vara "fri" från böckerna när Kent kommer hem och dels tror jag att jag nånstans faktiskt känner att nu fan ska jag bli klar med min utbildning så jag kan vara ute och jobba snart. Bara 3 år kvar ju... hmm.. men i alla fall!

Jag känner att det borde finnas lite fler bilder här på bloggen. Hmm. Men jag vet inte vad jag ska lägga upp bilder på. Har liksom inte tagit några på ett tag... och gamla bilder är ju inte så jättekul, eller hur? O bara bilder på mig själv känns lite sådär smått ego!

Nej nu ska jag sluta och gå o pussa lite på snyggingen vid spisen istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback