Morning!

Den här morgonen känns som att den varar i evigheter. Jag har varit vaken drygt en timme nu, käkat frukost, kollat lite på nyhetsmorgon och så suttit här vid datorn. Nu har jag kollat alla de där sidorna jag alltid kollar på internet och kommer inte på nånting mer att göra. Ska iväg o simma sen, men inte än. Iof sig så öppnar de ju redan 6.30 idag men måste smälta maten ordentligt innan jag sticker dit.

Vet knappt om jag vågar cykla till simhallen egentligen. Min cykel e knäpp. Kedjan hoppar hela tiden. Den hoppade inte av när jag cyklade i måndags men den hoppar liksom lite grann, så det känns som att den ska hoppa av när som. Det är då man inte vill cykla i uppförsbackar - har flugit av den rejält förut när kedjan hoppat, det blåmärket försvann inte på en vecka eller två... Så när jag nu ska cykla till simhallen får jag cykla en liten omväg för att undkomma uppförsbacken, och framförallt se till att sitta ner hela tiden, annars står jag gärna upp när jag cyklar.

Idag har Kent föreläsning efter jobbet. Så han kommer inte hem förrän närmare kl 19. Kommer inte bli nån lång kväll tillsammans idag. Ska iaf se till att ha middagen klar när han kommer hem (värsta hemmafrun jaaaa :P). Sen om det blir fest ikväll så försvinner jag väl direkt efter att vi käkat middag :/ Fast har inte hört nåt om kvällen än så blir nog hemmakväll idag med.

Kollade lite på Carolina Gynning igår kväll. "I huvudet på Gynning" hetter programmet väl. Va lite småkul i alla fall - hon e ju rätt knäpp! Haha.. men kul att lyssna på ibland. Antar att hon är den typiska blondinen, ganska långt ifrån mig, eller.....?

Ska kolla lite mer på Nyhetsmorgon nu. Fan sån koll jag har på nyheter, helt sjukt. Följer rättegången mot Tito Beltran med stort intresse. Jag kan inte säga om han är skyldig eller inte, för så insatt är jag nog inte, men efter att ha följt rättegången, vittnesmål m.m. så tror jag inte att han kommer bli dömd. Det är för svårt att peka ut någon som skyldig efter 9 år, utan konkreta bevis som skador på kroppen, sperma m.m.

Ha en bra dag!
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback