Ny dag

Skönt att se att det faktiskt börjar ljusna redan. Jag längtar tills det är riktigt ljust på morgnarna - så man kan vakna helt pigg varje morgon! Inatt har jag drömt så sjukt mycket. Hjärnan går på helvarv känns det som. Men det är skönt med - drömma sig bort....

Igår var det buggkurs. Kulkul! Men sjukt mycket folk, känns som att vi va lik amycket folk som det är om man är ute och dansar nånstans. Men det är ju bra att träna på det med :) På lördag ska vi på Black Jack i parken, förhoppningsvis ska Markus o Jossan med också. Ska bli roligt, få träna lite på sina kunskaper.

Idag är det skola igen. Va värsta duktig och pluggade hela kvällen igår. Ska snart sätta mig o läsa ett kapitel som vi egentligen skulle ha läst till igår (men kursledaren gav mig fel information o satt jag inte skulle läst den så..). Sen börjar föreläsningarna klockan 10.

Blir inte mycket träning nu känns det som, men i eftermiddag ska vi nog gå promenad, jag o Kent, och sen imorgon eller på torsdag ska jag försöka simma. Om jag inte ska jobba nånstans (man kan ju alltid hoppas!). Ska kanske ta mig in till stan med.. eller hmm just det vi har ju Akademibokhandeln här på universitetet, glömmer det hela tiden. Mitt pennskrin är borta och därmed också mitt usb-minne :( Misstänker att det ligger hemma hos mamma o pappa. Hoppas på det!

Nu ska jag kolla igenom alla bloggarna m.m. som jag brukar göra på morgnarna, sen blir det plugga av!
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback