Oh my gooooood!

Jävlar vad jag skrek när Källman satte det där sista målet! Shiiit! Det var ju helt sjukt! Haha.. där gick man o tänkte o va helt säker på att jaha - nu blir det bara en 1-poängare idag med, men så bara... jaaaaaa! Rätt in i mål! Haha! Jag stod vid diskbänken (höll på med maten) och bara skrek rakt ut. Grannarna måste tro att man är tokig!

Annars så har jag liten överraskning på g till min sötsaksälskande pojkvän. har gjort två stycken blåbär/hallon-smulpajer som står i kylen (portionsformar). Ska grädda dem sen  - typ fråga om han e lite sugen på efterrätt idag.. Hihi.. han kommer bli såå glad o såå överraskad. Han kommer nog hem när som helst förresten. Sen dag idag - men kunde varit ännu senare, så lite glad ändå.

Har simmat en vända idag med. 100 längder - 65 minuter. Näst bästa tiden så, 100 på 60, jag närmar mig :)

Ha en bra kväll, nu ska jag gå och tända lite ljus o fixa lite mysstämning här hemma.

Kommentarer
Postat av: Gisela

Jo men de är som jag skrev, har man snö är vintern kul. Här bara regnar det som du vet - då kan våren likabra komma direkt! Då blir man iaf glad :)
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback