Raindrops are falling on my head

Ännu en regnig dag i Sveriges regnigaste stad. Kul - eller inte. Nåväl, jag får väl hålla mig inomhus då. Vi har nyss ätit mysig frukost, tycker om när man kan äta i lugn och ro med tända ljus och massa goda saker framdukade på bordet. Sån skillnad det är mot när man bodde själv! Nu finns liksom allt; ost, skinka, keso, leverpastej, yoghurt, flingor och - bäst av allt - hembakat bröd!

Gårdagskvällen var rolig. Vi kollade på Let's Dance och åt de urgoda browniesarna (haha va kul det lät!) I pauserna på Let's Dance var det perfekt lagom tid till att hinna sjunga två låtar på karaoken, så vi testade våra nya karaokeskivor och brände av några klassiker som "Hönan Agda", "Trettiofyran", "Leende guldbruna ögon" och "Tusen bitar". Min sångröst har dock inte förbättrats sen sist jag sjöng karaoke, befarar jag. Jag brände ner några skivor igår, svenska klassiker 1+2 och Gyllene Tider-karaoke. Sen var där ett par till men de fungerade inte visade det sig så. Skötn att de finns att ladda ner iaf, är ju sjukt dyrt att köpa.

Idag blir det simning på AquaMera - och jag känner nog kanske lite för att busbada lite med! Haha.. Åka forsen och virvelvinden och rutschbanorna m.m. Fast hinner nog inte så mycket. Först simma i drygt en timme och sen ska vi tvätta kl 13, men vi får se.

Ikväll ska vi käka tacos och sen bege oss till en annan förfest som ligger precis vid Folkets Park. Blir nära o bra ikväll. Sen blir det ju som jag sagt tidigare bugg som gäller ikväll :D Kanske får testa Kents färdigheter i foxtroten med!

Ha en trevlig lördag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback