Seminarium

Så - nu var seminariet avklarat. Gick nog rätt så bra, tror jag. Pratade mycket i alla fall, även om det kändes som att jag mest babblade på. Hmmm... hoppas i alla fall att det var okej!

Nu är det äntligen fredag och idag ska jag plugga (inför nästa vecka). Jag älskar ju verkligen boken Barn- och ungdomspsykologi så blir kul att läsa den igen. Not. Ska försöka hinna baka bröd med hade jag tänkt och sen i eftermiddag ska vi hämta nya bilen :)

Ikväll blir det fläskkotletter i currykokossås till middag (låter spännande, inte sant?) och sen myskväll. Imorgon väntar Black Jack *weehoo* haha! Markus o Jossan ska också med så blir förfest här troligen o lite tacos o så, sen bugga hela natten.

Nu ska jag in på banken o kollo lönen :P Fick ju lite semesterersättning i alla fall denna månad!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback