Snörvel snörvel

Känner mig förkyld idag. Imorse var jag alldeles täppt i näsan och helt slut . Så låg kvar i sängen till halv nio. Min nässpray har jag ju skänkt bort till mamma med så har ingen längre. Typiskt. Nu mår jag i alla fall lite bättre, efter en stadig frukost och en varm dusch så. Har hunnit läsa det sista vi skulle läsa denna veckan med så tänkte sätta mig och förbereda lite inför morgondagens seminarium nu.

I eftermiddag har vi föreläsning från kl 13-16 om emotionell utveckling - vilket nog var ett av de enklaste kapitlen att förstå av de vi skulle läsa denna veckan. Blir nog en lugn föreläsning då... mest bekräfta det man redan har läst, typ. Skönt att ha det med ibland.

Ikväll ska jag ringa Lollo :) Märker att jag inte pratar med och/eller träffar mina "gamla" kompisar så ofta längre, blir så långa telefonsamtal då! Pratade med Madde igår kväll i ca 45 minuter och sist med Lollo varade det, ja, länge i alla fall. Får hoppas det inte är för dyrt att ringa till Danmark bara.

Nu ska jag in på internetbanken och kolla om csn-pengarna har kommit!
Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback