Storm

Sitter o väntar på stormen. Än så länge verkar den inte ha nått hit riktigt. Blåser knappt ute, utom ibland när det kommer lite vindbyar (såg när några gick där ute innan och verkade få ta i rejält). Kent är iväg på föreläsning nu, och resten av dagen. Så det blir som en vanlig dag idag, typ. Fast fick äta mysig frukost tillsammans i alla fall :) Kokta ägg, hembakat bröd och chai latte. Mums!

Annars idag så ska jag kanske ta mig till simhallen, om det inte blir riktigt blåsigt senare idag. Jag tror inte att promenad kommer kännas så aktuellt, det blåser alltid vid sjöarna och så, så där lär det inte va så roligt att gå idag ändå. Har ju inte motionerat nånting vare sig torsdag eller fredag när jag jobbat så nu måste jag röra på mig känner jag.

Åt chips igår igen. Åh vad jag njuter av chips numera! Helt sjukt... men kan inte proppa i mig som jag gjorde förr ändå, utan tar bara ett chips i taget och njuter av det lääänge innan jag tar nästa. Väldigt gott då :)

Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Här hos mig är det ganska mkt storm :P

Postat av: tove

Hos mig e de väldigt lugnt, kanske inte så konstigt, jag bor i Uppsala, men ändå.
Igår svulla jag o en kompis i oss chips i mängder! Men nu har jag precis varit o tränat tennis och ska snart sticka till friskis me henne. Så de jämnar kanske ut sig, vem vet?
Ha en bra dag!

2008-01-19 @ 12:34:21
URL: http://tovs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback