Student!

Nu är det dags att börja bli riktig student igen. Idag börjar ju vårens kurser. Lite nervös är jag faktiskt, men det ska bli kul. Litteraturlistan verkar innehålla ganska intressanta böcker och upplägget ser okej ut. Förutom att all praktik denan termin ligger från vecka 7-10, dvs vi har ingen praktik alls i nästa kurs. Lite knäppt också att den ligger så tidigt då vi inte hinner "lära" oss så mycket nu innan praktiken, som vi kan praktisera.

Dansen igår då! Det blev varken vals eller chacha utan quickstep! I fredags dansade de quickstep på Let's Dance ifall ni undrar vilken dans det var, bland annat Tony Rickardsson gjorde det väldigt bra. Vi var inte riktigt lika bra igår - men det kommer! Kul var det i alla fall :) Nästa vecka blir det, förutom quickstep, också lite rumba. Spännande! Och ikväll ska vi gå på buggkursen, kul med fortsättningskurs, få lära sig lite nytt.

Pratade med Lollo på telefon igår. I över en timme pratade vi! Hehe.. kändes som ingen tid alls, men är ju inte så ofta vi pratar numera så kan bero på det. Jag kanske borde skriva upp dit tnummer med så jag kan ringa dig nån gång... Fast du är ju alltid upptagen nästan ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen!
Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback