Tisdag

Idag är det tisdag. Har blivit duktig på att gå upp i tid, inte redan när Kent går upp men klockan 07.30 ringer mitt alarm varje dag och då går jag minsann upp också. Men känner mig trött idag faktiskt.

Gårdagskvällen spenderades framför Idrottsgalan. Va inte så sugen på det från början, såna galor brukar inte vara några höjdare att kolla på men den här var annorlunda. Peter Settman var grymt rolig, de hade roliga/intressanta reportage mellan prisutdelningarna och det var välförtjänta pristagare. Kul!

Dagen bjuder troligen på en långpromenad. Funderar på att gå den nya rundan som vi gick i söndags, ca 10 km. Men väntar någon timme till i alla fall. Sen i eftermiddag ska vi nog iväg o kolla på bilar, Kent har planer på att byta bil nu igen :P Har bara haft den han har nu sen i maj... Fast den är lite dum just nu bilen, så kan förstå honom.

Kanske blir brödbak idag igen med. Trekornsbrödet isåfall. Eller så bakar jag imorgon kanske. Vi får se!
Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback