Godnatt!

Nu börjar det bli dags att gå och lägga sig. Jag är så himla trött... Vi tänkte kolla på en film ikväll, på 3:an, men den va rätt kass. Jag såg iof sig nästan hela och slutet är på nu men den var inget bra. Det bästa med alltihop var att vi cyklade upp till Ica och köpte godis innan. Första gången på länge som jag köpte naturgodis, riktigt gott, men attans så onyttigt. Innehåller massa mer kalorier än godis som bara det är väldans onyttigt. Åt inte såå mkt dock, och njöt av varenda bit! Haha! Blev nån godisbit med ur påsen som Kent plockade... :)

Annars idag har vi inte gjort så mycket. Det åskade (som vanilgt) runt lunchtid och sen framåt halv fyra blev det finare så jag sprang en runda. Ny rekordtid, så gick ju bra. Kände inte alls för det innan jag gav mig ut men sen bara gick benen av sig själva, typ.

Imorgon ska vi nog till Gränna och köpa polkagrisar och sen över till Visingsö :) Får hoppas att det blir hyfsat fint väder då bara.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback