Halmstad!

Imorgon efter jobb sticker vi till Halmstad för en superhärlig helg i festens tecken, i sommarstädernas sommarstad Halmstad. Det är på god väg att bli tradition (tredje året för mig) att tillbringa en av helgerna i juli med solande, badande och festande vid Peters sommarstuga i Halmstad. Alltid lika kul och härligt, vi får bara hoppas på några minuters sol i helgen med, bikinin är i alla fall nerpackad.

Här blir det därmed tomt i några dagar framöver, för vem har internet med sig till sommarstugan? Blir uppdatering med bilder på söndag kväll eller måndag istället.

Ha en toppenhelg!
Kramkram

Kommentarer
Postat av: gila

Jo jag vet, mamma motionerar typ inget alls, men äter hon rätt kan hon gå ner ett kg i veckan ungefär. Och då är det också viktigt att dricka så mycket vatten du bara kan också. Bara jobbigt inom hemtjänsten, har ju ingen tillgång till toalett närsomhelst då. Bara en vecka kvar? Ni kommer få det härligt! :) Jo jag ska gå promenader. Min nacke var väldigt stel idag så han knakade till den med så nu har jag huvudvärk så blir nog inget sådant idag tyvärr. Men imorgon är det träning som vanlit :)Jag skulle behöva en strikt matsedel att följa när jag behöver gå ner lite... Kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback