Imorgon....

Imorgon kväll bär det av mot Bulgarien och Nessebar! Äntligen! Jag kommer va sjukt nervös inför flygresan (som alltid) men annars ska det bli bra. Jag har undvikit att bada i helgen, men tro mig jag har varit sugen... så nu ska jag kunna bada därnere med hoppas jag. De andra i familjen säger att såret ser bra ut så. Har med mig ett bamselager med plåster med....

Här kommer en bild på våra nya utemöbler på balkongen, visst är de snygga!? Vi är såå nöjda med dem, hoppas bara det blir tillfälle att använda dem igen när vi kommer hem!

Idag har vi variti stan och käkat med Zandra. Annars har det varit lugnt, åt lunch på caféet där Sofia jobbar med, och så har vi solat (i skuggan haha) en stund här hemma, plus varit nere i Klagshamn (liksom de två föregående dagarna). Igår var det fotboll, Kalmar FF - MFF. Malmö vann tyvärr, men det var välförtjänt. Kul i alla fall!

Imorgon ska vi packa färdigt, jag ska baka kakor och så ska vi fira Bibbis födelsedag. 19.30 går planet sen... iiiiihhhh! Ha det jättebra här hemma allihop så ska vi njuta massor nere i Bulgarien!
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback