Jobbdag

Idag har jag jobbat, första dagen i sommar. Förutom de två dagarna som det blev när jag egentligen skulle gått bredvid i juni. Det gick bra idag i alla fall, ett helt okej jobb!

Sen i eftermiddag har vi varit och handlat massa mat.. haha.. Både Citygross, Willys och ICA blev det idag! Hittade en byrå på blocket som vi är intresserade av som Kent ska kolla på imorgon. Den var köpt på Jysk så vi var inne på Jysk och kollade på den, och den var helt okej. Helt jobbigt, vi måste ju ha en smal byrå i sovrummet, men som vi fortfarande får i en hel del grejer i. Men den här kan nog funka!

Utöver det har jag bakat bröd (grekiskt lantbröd mha brödmix), Kent har bakat
ljusa kärleksmums, vi har tvättat, jag har sprungit 6 km (idag igen!) och så har vi varit ute en skön tur med motorcykeln :) En jättebra dag helt enkelt! Imorgon får vi se om det kanske blir lite sol och bad efter jobbet, om det blåser lite mindre...

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: gila

Gud vad härlig dag det verkar ha varit! Jag saknar Citygross som attans :( Tycker den affären är underbar! Och det grekiska brödet gjorde jag ju häromdan, supergott. Köpte solros brödet igår som jag ska göra nästa gång :)

Och jag känner igen byrå problemet! Vi behöver en smal, hög och väldigt rymlig byrå som vi ska få plats med massor i som kan stå emellan våra garderober. Inget lätt problem! Men men!

Ha en skön morgondag! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback