Ny byrå!


Byrån som vi hittade på Blocket igår har idag blivit vår :D Helt okej för 200 kr! Ett av handtagen ramlade av på vägen upp, men vi lyckades till slut hitta skruven så nu är det på igen. Byrån passade perfekt i vårt sovrum, plus att vi äntligen hittade en bra plats för vår stora blomma (eller vad det nu kallas, gröna växt eller nåt).

Annars idag så jobbade jag till klockan 12, cyklade hem och käkade lunch och sen begav vi oss ut till Evedal för sol och bad. Det blev mest sol för vattnet var svinkallt, men vi doppade oss till slut i alla fall. Även om det satt långt inne för mig.. haha.. Sen när vi kom hem blev det grillning och så har vi avslutat kvällen med mysig kvällspromenad i det vackra vädret.

Kanske blir film nu, eller så plockar jag fram Camilla Läckbergs "Isprinsessan" och läser vidare i den. Gillar hennes böcker skarpt! Borde väl ha börjat med denna som är hennes första men jag hoppade in mitt i. Nu har jag dock köpt på mig några så jag kan läsa dem "rätt".

Jag har förresten bokat tid för vaxning på lördag. Usch. Får hoppas det blir bra i alla fall, även om det gör oooont. Blev ju inte så jättebra när vi gjorde här hemma, så får hoppas det är värt pengarna nu att gå till salong och fixa det. Vi får se!

Ha en bra kväll!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Charlotte

De va ju riktigt snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback