Oh la la...

Tiden går så fort och jag hinner knappt med bloggandet! På tal om fort så har jag och Kent idag varit tillsammans i 21 månader :) Tjugoen helt underbara månader! Tyvärr är dock inte min fina pojkvän här och firar ikväll utan hos sina föräldrar. Han har bytt däck på mc:n, passat på att fiska och dra upp en stor gädda samt fått in 11 rätt på stryktipset idag. Haha! De har sån tur, vinner ju jämt...

Igår var vi i Gränna och på Vinsingsö. En jättemysig dag blev det. Gränna är en helt söt, liten mysig stad med polkagrisar överallt.. fick med oss några hem med :) På Visingsö åkte vi Remmalag och sen hann vi inte med så mycket mer, men där var vi uppe i ett högt kyrktorn som var helt läskigt att gå upp i men som hade jättefin utsikt! Visingsö får nog besök av oss nästa år med, men då ska vi övernatta och cykla runt ön m.m.


Remmalag, kyrktorn, vi på Remmalag, utsikten från kyrktornet

Annars jobbar jag, motionerar, äter kakor och ja. Saknar Kent just nu. Är i övrigt helt glad för att Zandra ska flytta hit :) Jag är väl typ den enda förutom hon som är helt glad över det men ja, det kommer bli super här! Och utbildningen i Växjö är godkänd, till skillnad mot den i Malmö! Hehe

Kommentarer
Postat av: Zandra

Klart blir massa kul:)Hade ändå blivit glad om du kunnat, blir nog den 9 onde augusti. Haft många avskedsfester innan så denna kallar jag förtidigt födelsedagsfest :)

2008-07-14 @ 22:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback