Operation

Jag skulle kolla mina leverfläckar på vårdcentralen idag, har ju haft ett födelsemärke som ändrat form och sådär så bäst att kolla. Slutade med att de skar bort den. Jag blev helt förvånad, dels sa de att de bara skulle kolla idag, plus att de helst inte tar bort dem på sommaren och dels var den ju inte så farlig heller. Alltså jag hade kunnat vänta. Men de tog bort den ändå, trots att vi ska till Bulgarien om drygt två veckor. Får ta bort stygnen precis före iaf, men sen gå med plåsterlapp på när jag är i solen, vilket blir typ hela tiden. nåväl, jag överlever nog. Kent tycker det är läbbigt dock, när jag berättar om hur de skar och hur den såg ut när den låg i burken efteråt osv.. haha!

Nu ska vi mysa till det med smulpajer ikväll. Min är med jordgubbar och Kents är med rabarber. Jag gillar ju inte rabarber så tog mumsiga jordgubbar istället :) Ska bli gottgott!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback