Semester!

Imorgon förmiddag beger vi oss neråt Malmö för att tillbringa dagarna fram tills avresan till Bulgarien hemma hos mina föräldrar. För mig blir det tyvärr bara sol och inget bad innan vi åker pga mitt förbannade födelsemärke som jag plockade bort (jag funder på att mörda den läkaren alltså...) Förhoppningsvis får jag i alla fall bada i Bulgarien, annars vet jag inte vad jag gör! (Var där idag och fick inte såå bra besked så vart lite nere en stund idag)

Jag fångade en fjäril på bild när vi var hos Kents föräldrar i onsdags, den satte sig på mitt ben flera gånger, och detta var nog den bästa bilden... hehe...

Idag har vi köpt utemöbler till balkongen! Jättefina är de, hittade dem på blocket och Kent prutade ner priset till 1400 (från början 1900) så perfekt. Stolarna är översköna, reglerbara i fem lägen och sådär ni vet... Aahhh har suttit där hela eftermiddagen. Lägger in bild så fort jag kan, kanske från mamma o pappa i helgen (kameran är nerpackad).

Ha en jättehärlig helg och om jag inte skriver innan vi åker så ha det toppenbra veckorna framöver nu!
Många härliga sommarkramar

Kommentarer
Postat av: kim

Mysig bild :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback