Växjö Runt!

Nu i eftermiddag var vi ju tvungna att motionera lite, så bestämde oss för att cykla Växjö Runt. Rundan är nästan lika lång som ett maraton, 41,5 km och ett maraton är 42 km. Jag kommer nog aldrig kunna springa ett maraton... haha! Det var i alla fall en väldigt skön runda, jobbig på sina ställen men med väldigt vacker sjöutsikt på andra ställen.

I förmiddags jobbade jag och under tiden gjorde Kent slut på den sista mandelmassan och bakade ännu en sats med chokladbiskvier - mina nya favoritkakor. Trots allt kakbak och kakmumsande den senaste tiden lyckades jag idag nå mitt allra sista viktmål som jag hade som mål att nå innan Bulgarienresan, nämligen att komma under 60 kg en gång. Idag stod vågen på 59,9 kg så nu är det färdigbantat för mig helt och hållet och jag ska hädanefter frossa i kakor och andra onyttigheter. Eller inte.. haha.. Men har en tanke om att gömma undan vågen ett tag iaf, och bara låta mig väga mig en gång i veckan eller nåt sånt. Vi får se hur det blir med det! Glad är jag i alla fall!

Nu ska jag gå och klä på mig (sitter i bara handduk hehe) och sen har nog pizzabottnarna jäst färdigt så det är dags att fixa lite fyllning till dem.

Ha en bra kväll!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback