Borta bra men hemma bäst!

Nu är vi hemma i Växjö igen! Vilken vecka det har varit, haft så roligt :) Midsommar har jag ju redan skrivit om och sen igår var vi på Liseberg. Perfekta dagen - hittade parkering precis utanför, sen gjorde det tråkiga vädret att det inte var så mycket folk heller. Så vi fick åka MASSOR! Åkte Balder, sprang ner och kollade på bilderna, sprang upp och hoppade på direkt igen. Många gånger :D Och alla andra karuseller med - grymt kul! Och jag vann dessutom en 2 kg Toblerone!!  Första gången jag vunnit något på chokladhjul tror jag, och jäklar vad glad jag blev, skrek helt högt :) Sen åkte vi ännu mer, tills vi typ mådde illa allihop så då åkte vi hem till Anna och sov.

På vägen hem idag kom jag på att vi kunde ta turen förbi mina farföräldrar som jag väääldigt sällan hälsar på. Vi hade väl tänkt oss kaffe och kaka, men det blev att vi stannade över lunch med och en stund till. Riktigt trevligt var det, tittade på film från senaste släktträffen (för 13 år sen..). Så liten man var då! haha... Sen till slut kom vi iväg så var hemma vid halv sex ungefär. Har hunnit med kvällsmat, en kvällspromenad och nu kollar på film på fyran. Vinnare eller Förlorare, eller vad den nu heter.

O just det, vi svängde förbi Freeport i Kungsbacka på vägen till Göteborg med, blev ett par nya walkingskor hos Adidas för 390 kr (ord. 600) och ett par Levisjeans i färgen jag letat efter lääänge och som satt helt perfekt. Lite dyrare än jag har råd med, men väldigt fina i alla fall! (699 kr, ord pris 999 kr). Köpte en Niketröja på Stadium i söndags med, rosa/lila färg - grymt fin, för 249 kr (ord. pris 499 kr). Har blivit dyr shopping, men iaf på rea.. hehe... och fina grejer!

Nu ska jag kolla vidare igen....
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback