Cykelutflykt

Idag blir det troligen en liten cykelutflykt för mig. Vikarieförmedlingen har ännu inte ringt så verkar inte bli jobb, så då har jag ju tid att cykla till Kalvsvik och hämta min jacka som jag glömde när jag jobbade i torsdags. Det är ju "bara" 2 mil dit så blir en lagom liten tur på 2 timmar tur och retur. Jippi. Efter alla cykelturer i helgen lär man ju ha liiite ont i rumpan med. Hehe... Men det blir bra!

O jag har faktiskt lyckats med att inte gå upp nånting i vikt under helgen! Helt chockad efter allt vi njutit av i helgen känns det som. Ostar, godis, kex, vin, god mat... Och enda motionen har varit en cykeltur om dagen. Och så lite badande då, hopp och dyk och grejer. Men ändå! Jag är glad :D

Nu på morgonen har jag bakat
kakor... surprise till Kent :)


Jag längtar tillbaka! Idag är det alldeles för många moln på himlen...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Önskar dig en bra dag:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback