Fortsatt sol, sol, sol....!

Det vackra vädret håller i sig minsann :) Härligt! Idag ska jag jobba i eftermiddag på en skola jättenära hemifrån. Skönt. Blir 2 h och 45 min, alltid något. Passar på att sola på jobbet då, typ.

Igår var det klassfest med grillning, kubb och annat trevligt. Erik lyckades träffa mitt knä när vi spelade kubb och idag gör det j-vligt ont. Blir ingen löpning för mig idag i alla fall, och att cykla var hemskt. Men det går väl över så småningom :)

Lite bilder från kvällen:
  
Gott med grillat, kubbspel och lite dans från Mario.

  
Efter några glas vin drabbades Frida av städmani....

Det var en kul kväll, nu är det bara en dag kvar i skolan. Sista dagen imorgon med redovisningar m.m. och sen ses vi inte på nästan tre månader. Men då blir det partaj igen, får vi hoppas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback