Fotbooooooll!

Ikväll är det fotboll som gäller :) Sverige-Grekland. Kent och jag köpte oss varsin Sverigetröja att ha på oss vid Sveriges matcher nu.. hehe.. På lördag ska vi troligen in och se matchen i stan på stortorget (om det finns biljetter kvar imorrn..). Vi laddar upp med fotbollslåtar, chokladbollar och popcorn. Och grymt god middag ikväll.

Vi gick in till stan innan idag för att kombinera motion med att lämna itllbaka en film vi hyrde förra veckan. Tur att vi gick in, hade tagit grymt lång tid med bil med tanke på alla studenter i släp och bilar.. så härligt att va student! Nåväl, det tog över 1,5 timme att gå fram och tillbaka och det blåste rätt så bra. Vi såg ett träd som föll och en stor gren brakade ner bakom oss (en bra bit ifrån men i alla fall). Man känner sig liten bredvid så stora träd. Och vattnet i Växjösjön såg läskigt ut idag, helt mörkt...

Det blir en tråkig blogg utan bilder men jag orkar inte ta bilder just nu. Har fullt upp med att fotografera all mat :)

Nu ska jag kolla om Kent behöver hjälp med chokladbollarna.. Sen blir det att byta om till Sverigetröjan och bänka sig framför teven om nån timme eller så. Matchen börjar 20.45.

Heja Sverige!!

Kommentarer
Postat av: Maria.

svar: Tack :) Ja, jag håller verkligen med. Jag vill ha en fin header som ser "annorlunda" ut. Åtminstone så ska jag själv tycka om den.



Min pappa och min brorsa går runt i sverigetröjor- och vi har handlat fotbollssnacks. Chips och dip till killarna och vindruvor och naturgodis till mig (är inget fan av chips) ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback