Goodie goodie!

Vi sprang en runda innan idag. Trummenrundan, ca 9 km. Det innebär det längsta jag sprungit sen broloppet för nästan 2 år sen, fast då sprang jag aldrig så långt i sträck. Rundan idag tog bara 51 minuter! Och dessutom hade jag krafter kvar när jag kom i mål, hade lätt orkat milen. Spurtade på slutet, i uppförsbacken, så.... Shit, när jag sprang milen sist, vilket var i maj 2006, hade jag en tid på ungefär 70 minuter. Nu hade jag klarat milen på under 60. Grymt!

Sen har vi vart inne i stan en snabb vända fö rat fixa födelsedagspresent åt brorsan :) Därefter snabbt in på willys och sen hem och fixa klart tvätten. Har packat det mesta inför midsommar med. Imorgon är jag hemma sent och på tisdag ska jag köra till Mörlunda (där Kents föräldrar bor) direkt efter jobbet. Kent åker dit tidigare på dagen. Sen på onsdag bär det av ner mot Skåne igen. Mycket bilresor!

Nu ska jag slå mig ner framför teven igen.. C/O Segemyhr, gamla avsnitt. Kul kul! Ikväll blir det god kyckling till middag.. mums!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback