Håll käft!

Jag och Kent har ofta väldigt roligt på kvällarna när vi har lagt oss. (Ja, jag skrev denna meningen för feltolkningar.. haha...). Vi kommer på många bra idéer eller leker roliga lekar i form av att rimma på ord, fortsätta på kategorier eller gissa kändisen. Igår fick vi en ny snilleblixt som har blivit dagens utmaning. Vi får inte lov att prata med varandra på hela dagen. Det inkluderar också sms och att skriva lappar. Det ska bli väldigt spännande att se hur dagen går. Det kommer nog bli mycket skratt, framförallt under middagen, och många roliga miner och gester.

Och jag kommer ha sjukt svårt att hålla käft!

Vi hade planer på att gå på bio ikväll men nu läste jag Giselas blogg och de hade sett The Happening (som vi tänkte se) igår och tyckte den var urkass så vi får se. Går inte så många andra bra filmer tyvärr. The Mist blir det nog inte... Fast vi kanske skulle gilla The Happening, det vet man ju inte?

Idag väntar nya optikern. Är inte så jätteglad att gå till en ny, de måste ju vända på ögonlocken och kolla allt helt noga på en. Usch. Men jag behöver nya linser så har inte så mycket val.

Ha en bra fredag (fast det är fredagen den trettonde....)!

Kommentarer
Postat av: gila

The Mist var mktmkt bättre, men det är ju en Stephen King så :) Men ni kanske gillar The Happening! You never know.

Galen lek alltså! Vi brukar också ha sjukt kul då, när jag blri trött så är Nicklas extra rolig för han kan säga sådana helgalna och korkade saker. Fast denna leken med att inte snacka, hade jag aldrig klarat :P Vara tyst en hel dag! Hoho :) Kram!

Postat av: Katarina

hahah shit, ni verkar ju ha drömförhållandet! xD haha, vill iallafall tipsa om en hemsida som heter www.prisjakt.nu

Där kan du se vart dina linser säljs till bäst pris, det kan nämligen skilja ganska mycket.

Skickar iallafall med en länk till linskategorin:

http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=737

Lycka till! :)

2008-06-15 @ 15:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback