Inget att göra

Idag har jag verkligen ingenting att göra. Vikarieförmedlingen har inte ringt idag heller så blir bara att vara hemma. Ute är det grått och blåsigt. Inget man blir lycklig av direkt.

Imorgon och på torsdag ska jag iaf gå bredvid inför sommarjobbet. Det innebär dock att jag inte kan vikariera de dagarna heller om det behövs, men det är ju ändå inte så stor chans att jag får vik, känns det som.

Ska nog försöka cykla in och lämna tillbaka en film i eftermiddag. Så får jag gjort något i alla fall. Borde springa idag med, kent skulle göra det när han kom hem sa han så jag får se om jag hänger på. Men jobbigt om det blåser så mycket.

Aja, jag får väl kolla runt på nätet - IGEN - en stund och sen är det dags för lunch som består av pastasallad idag.
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: gila

Du kan ju alltid sitta och ge mig recept på goda och ENKLA såser till fisk, kyckling och kött. Både varma och kalla :D en önskning till den receptakut. Var inne på sidan innan men där fanns inga såser :( Tips!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback