Jobba hela dagen

Jag skulle ju gå bredvid både igår och idag men så blev det inte.. Igår fick jag hoppa in och jobba direkt, men då var en av de ordinarie också där. Idag kan ingen av dem jobba så jag ska vara ensam hela dagen (utom 1,5 timme nu på morgonen då vi måste vara två). Så kan det gå.

Jag får i alla fall in lite extra pengar, har nånting att göra och jag känner att jag kommer att trivas med jobbet. Fast man är trots allt lite nervöst för sånt man inte gjort än och som man inte är van att göra hemma hos andra människor; typ städa, laga mat m.m. Men det ska nog gå bra!

Blir hämtad om fem minuter så får ge mig ut nu. Imorgon blir det nog inget jobb, ska till optikern och fixa nya linser - välbehövligt!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Jag kan rekommendera dig att köpa dina linser på nätet i stället, det skiljer en hel del i pris. För att se vart dina linser säljs billigast så kika in på den här länken :)

http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=737

2008-06-13 @ 12:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback