Klassfest!

Idag är det klassfest med grillning, kubb och annat kul :) Perfekta kvällen verkligen. Jag ska försöka få med mig kameran och föreviga denna kväll, men det slutar väl med att jag glömmer kameran. Nåväl. Jag har iaf lyckats ta mig till systemet (tack Erik!) för lite välbehövliga inköp till kvällen, lagt köttet i marinad och fått lite annat gjort med. Typ diskat och bäddat. Och så har pappa varit här och hälsat på en liten stund, och han passade på att hjälpa mig med att få cykeln till verkstan så imorgon har jag en fin cykel utan punktering igen. Perfekt!

Nu ska jag nog ut och gå en liten sväng, sen blir det att piffa till sig inför kvällen och så ge sig iväg. Jag hoppas att jag hinner pussa lite på Kent med innan jag går, om han har hunnit hem då vill säga.

Ha en bra eftermiddag och kväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, ibland får man såklart lov. Men jag är ganska duktig när jag bestämt mig, klarade mig utan ett halvår förra året, och då kändes det mkt bättre. Gäller bara att ha väldigt god frukt hemma :P Men visst, pappa fyller år idag o vi ska på student, ngn kaka kanske slinker ner men får väl ta en jättelång promenad sen :)

Haha "valt och valt" semestervecka! Fick sätta stopp för jobb några dagar innan jag börjar på sommarvicket. Men jag hade tur!

Hoppas du har en skön dag! Kramar

2008-06-03 @ 09:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback