Mums mums

Jag har hittat så sjukt många goda recept den sista tiden. Eller ja, jag har inte testat dem så vet inte om de är goda men de ser riktigt smarriga ut. Jag har en flik i favoriter som är döpt till recept, och den börjar bli hur lång som helst nu... mycket gott som ska testas! Imorgon ska vi testa exotisk fläskfilé, men med ytterfilé istället för vanlig filé. En maträtt med bananer, mandariner, curry och annat mumsigt i.

Brödrecept hittar jag med. Men havrekakorna (brödet hette så) jag bakade var nog godast, de är lika goda varje morgon. Goda och mättande, plus att de ser ut som om man köpt dem.. haha.. helt fina :)

Jaja, det var väl ett lagom spännande inlägg kanske. Vi har vart ute och cyklat på förmiddagen i en timme lite drygt och nyss har vi käkat lunch. Blev värmda rester av
ost-och skinkpajen, som blev ännu godare uppvärmd tyckte jag! Snart ska vi in till stan och jag ska köpa linser och sen blir det Willys och storhandling (kundvagn idag, det är inte ofta det).

Min lön är redan slut. När jag köpt linserna vill säga. Fick ut 3900 kr ungefär, varav 3500 går till vårt gemensamma konto (hyra, mat och telefonräkning). Så de 400 kr jag hade kvar räckte inte ens första dagen denna gången. Men men, nästa månad blir typ samma men i augusti blir det lite mer pengar! Om än inte så jättemycket...

Nej, nu ska jag torka håret ordentligt och sen bär det av in till stan.
Ha en trevlig fredag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback