Oh happy day!

Har haft en bra dag idag. Funkade jättebra på jobb och sen har Kent fått reda på att han fått jobbet på gymnasieskolan i Ljungby :D Gött! hehe... Fast han kommer ju få jobba mer till hösten är han gjort nu då.

Ikväll har vi käkat massa godis. Jag har vart värsta godismonstret.. usch.. och lite jordgubbar och glass och chocolate chip cookies som jag bakade igår. Grymt goda blev de förresten! Har börjat planera lite inför midsommar med, årets tipsrunda blir annorlunda kan utlovas :)

Tiden går så fort. Snart är det ju midsommar.. hoppas Erik har koll på vilka av hans kompisar som kommer så jag kan få veta det nån gång i helgen. Need that!

Nu är det snart dags att sova (ok en stund kvar men ändå). Blir lite fotboll till sen sängen.
Imorrn väntar nya optikern. Iiiihhh.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: gila

ÅHÅÅÅ. Ny tipsrunda?? Mygod... nu blev jag helt nervös, haha :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback