Rumpsvett

Nu sitter jag här helt slut. Har cyklat de sammanlagt minst 40 kilometrarna (de andra sa att det var längre men jag skriver 40 iaf) på 1 h 55 min. Hade väldigt mycket motvind och uppförsbacke på slutet. Usch...

Har i alla fall kommit fram till något jag egentligen redan visste. Det sämsta med att cykla är att man blir så svettig i rumpan! Haha! Egentligen är det väl pinsamt att prata om men det struntar jag i. Det ser ju ut som om man kissat på sig! Och vad ska man göra åt det? Stå upp och cykla hela tiden? Palla.... Nån som har andra bra tips? Förutom att ta på sig kläder där det inte syns...

Annars är det härligt att cykla! Lite synd att inte kameran var med, naturen är så vacker. Vägen till Kalsvik har jag ju kört med bilen några gånger innan och i sommar blir det nog någon tur där med Kents motorcykel - underbara mc-vägar! Däremot cyklade jag via Osaby hem, vilket "kollegorna" tipsade om. Det var en ganska liten väg som gick igenom skogar och förbi ängar, vid sjöar och bondgårdar. Jag såg mängder av dessa vackra röda trähus med vita knutar som jag älskar, och många kor och djur på ängarna. Underbart!

Nu ska jag njuta av nybakat bröd (sen precis innan jag cyklade iväg) och ännu ett stort glas iskallt vatten!
Ha en trevlig eftermiddag och kväll!

Kommentarer
Postat av: gila

Så Kent har mckort? Nice! Vad avundsjuk jag blev nu :P Haha! Jag var hos läkare men fick bara konstaterat att dte var allergi, fick lämna sänkan och så ska de väl ta några andra tester längre fram också. Nu lever jag på ögondroppar, nässpray och tabletter. Hatar sånt. Ska bli skönt att veta sen Vad det är jag är allergisk mot. Jadu! Den dagen är en dag som jag tycker är speciell nog att ha den på, kan va allt möjligt :) Nicklas ska iaf inte veta om den, den e sååå snygg! Ska försöka ta bild på den på :) Kram

2008-06-09 @ 19:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback