Slut på semestern!

Nu är min s.k. semester slut och imorgon börjar allvaret. Jobbar bara 8.30-12 imorgon och på onsdag, sen ledig på torsdag men ändå. Jobbar på fredag igen (8.30-15.30) och sen jobbar jag hela veckorna tills vi ska till Bulgarien.

Helgen har varit bra! Spelat massa kort hos Kents föräldrar, och så har vi ätit kroppkakor. Mums! hehe... både kokta och sedan stekta dagen efter, riktigt gott faktiskt. Idag plockade vi jordgubbar på självplockning så har lagt en del i frysen nu. Love! Ska nog äta några sen när jag kommer ut ur duschen.

Vi har nyss varit ute och gått runt Trummen, 9 km. Lagom promenad i det fina kvällsvädret :) Detta har blivit en bra träningsmånad, kommit upp i 1344 minuter, vilket innebär i snitt ca 45 minuter per dag. Är ju lite blandad träning där; promenader, löpning, simning och cykling. Nu ska vi se om inte nästa månad blir ännu bättre! Hehe

Nej, in i duschen nu då.
Ha en bra kväll!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Nu har jag svarat på frågorna du utmanade mig om :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback