Sommarlov!

Nu är det äntligen sommarlov! Sista dagen i skolan idag med superbra redovisningar, lunch tillsammans på Stenladan och så avslutning med fika (kladdkaka!) som Helén o Maud bjöd på. Så snällt! Alla i klassen fick VG på PBL-arbetet, inte illa måste man säga. Vi e grymma helt enkelt.

Sen har jag varit och klippt mig idag. Det behövdes verkligen... Fick håret tvättat med, sån lyx. Men hon ångrade sig nog sen, frisören, för det tog över 10 minuter att torka håret. Haha! Och så trasslade det in sig i borsten flera gånger.. Blev fint till slut i alla fall!

Ikväll ska vi fira att min första termin är över så Kent ska bjuda mig på middag på La Gondola (tror jag det blir). Mumsigt värre! Jag ska försöka klä mig lite sommarfin med :)

Imorrn är det jobb kl 7-17, sen hem och käka och sen åker vi till sommarstugan över helgen så då blir det glest med bloggande. Har inte tillgång till dator och internet där så. Men det ska bli en härlig långhelg med sol, bad i havet (äntligen!) och massa mys. Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback