Utmaning!

Utmaning

Gisela utmanade mig idag, så det är ju bara att svara som man ska!

Regler:
- Beskriv först reglerna
- Svara på alla frågor
- Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din
- Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
Springa rundan bakom huset och willysrundan (= ca 6 km)
Testa ett nytt recept som verkar grymt bra, Exotisk fläskfilé (se receptbloggen senare el. imorgon)
Gå på bio och se Sex and the City
Äta upp de ljuvligt goda lyxpralinerna vi köpte i Kosta idag
Pussa på världens sötaste pojkvän (som varje dag!)

Vad gjorde du för 10 år sedan?
♥ Hade sommarlov, red runt på Ville och läste massa böcker

Ställen du bott på?
♥ Lund, Hökerum, Arrie, Bollerup (Tomelilla), Malmö och Växjö

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
Shoppa massa nya kläder! (ytlig, javisst....)
Flytta till en större lägenhet och inreda den precis som jag vill ha den (fast jag är hur nöjd som helst här och nu) och så småningom bygga mitt eget hus vilket är en av mina stora drömmar
Bjuda Kent på resan till Bulgarien, och många fler resor...
Skänka pengar till välgörenhet och skaffa mig ett fadderbarn, vilket jag iof sig borde göra ändå.
Köpa massa prylar!

Jag utmanar:
Elin, Maria, Zandra, Alexandra och Madde

Kommentarer
Postat av: Maria.

svar: Åh nej, jag har redan gjort den där listan! Fast jag utmanade ingen... Jag får utmana nu i efterhand i stället.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback